Kolding Netavis

Stangstiv festende mand stak af fra regningen

Elo Christoffersen

En stangstiv mand stak af fra regningen på en café i Koldings bymidte, men blev efterfølgende anholdt.

Fodboldfesten ramte lørdag aften også en udenlandsk mand. Han festede nemlig på Akseltorv. Her sad han på en café, bestilte mad og en flaske whisky.

-Men han forlod caféen uden, at betale regningen, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Hans Hoffensetz, til Kolding Netavis.

Manden blev dog kort efter anholdt. Han var ret beruset og blev taget med i detentionen, hvor han har sovet branderten ud. Herefter vil politiet finde ud af, hvem han er.

Episoden afregnes med en bøde og så skal manden også betale regningen, som han stak af fra på caféen.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel