Kolding Netavis

Spritbilist på motorvejen

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Manden er sigtet for spirituskørsel.

En 42-årig mand fra Vejle blev natten til søndag standset på motorvejen ved Kolding, da han slingrede på vejen.

Politipatruljen testede manden og det viste sig, at han var spirituspåvirket.

Den 42-årige mand er nu sigtet for spirituskørsel. En blodprøve skal nu fastslå, hvor høj promillen var.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel