Kolding Netavis

Politiet stopper spritbilist

Elo Christoffersen

Manden blev skønnet påvirket af alkohol.

En 43-årig mand fra Gram i Sønderjylland blev onsdag eftermiddag klokken 17.02 rutinemæssigt stoppet på Fynsvej i Kolding.

Patruljen fra Sydøstjyllands Politi konstaterede, at manden havde indtaget for meget alkohol. Han blev derfor taget med til udtagelse af en blodprøve, der skal vise den korrekte promille.

Kort efter midnat – natten til torsdag – blev en 27-årig kvinde stoppet på Egtvedvej under postnummeret Egtved.

Det viste sig, at hun ikke havde et kørekort. Det blev hun derfor sigtet for.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel