Kolding Netavis

Politi i Søndergade: Mand anholdt og sigtet

Elo Christoffersen

Politiet var torsdag aften i Søndergade i Kolding.

En mand er torsdag aften blev anholdt og sigtet.

I følge vagtchefen hos Sydøstjyllands Politi er den anholdte mistænkt i en sag, som politiet i øjeblikket arbejder med. Desuden var han i besiddelse af det, som vagtchefen kalder “ulovlige ting”.

Manden er sigtet for besiddelse af de “ulovlige ting”.

Der var to politibiler og en indsatsledervogn på stedet.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel