Kolding Netavis

Påsat brand i kælderrum

Elo Christoffersen

Branden er formentlig påsat.

Tirsdag aften ved 20-tiden udbrød der brand i et kælderrum i en etageejendom i Skovparken i Kolding.

Beboerne i opgangen blev evakueret. Trekantbrand, station Kolding, fik hurtigt slukket ilden og der blev efterfølgende luftet ud.

Hos Sydøstjyllands Politi har de en kraftig formodning om, at branden er påsat.

 

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel