Kolding Netavis

Mand sigtet og bortvist fra midtbyen

Elo Christoffersen

Politiet sigtede manden og bortviste ham.

En 55-årig mand fra Kolding kom lørdag aften ved 19.15-tiden i politiets søgelys i gågaden i Kolding. Det skete i Jernbanegade:

– Manden opfører sig voldelig – råber og skriger, river fart i jakken på bekendte. I det hele taget en utrygskabende adfærd. Han blev sigtet og bortvist, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Lars Grønlund, til Kolding Netavis.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel