Bønny Lillelund medvirker i en ærlig og åben TV-dokumentar, der handler om angst og livets svære sider.
Lillelund medvirker i ny dokumentar om angst og livets svære sider: Kunstner og den ene halvdel af julebrødrene, Bønny Lillelund, deltager i en ny dokumentar på TV Lillebælt, hvor han uden filter deler sin personlige historie om angst, frygt og håb.
Dokumentaren varer en time og 18 minutter og blev optaget i februar på Lillelund Julemuseum nær Brørup.
Bønny Lillelund fortæller om hans nye projekt, der foreløbigt foregår på Facebook, hvor han deler personlige tekster, vers og refleksioner fra sit eget liv. Projektet fortsætter resten af 2026 og er et vigtigt skridt mod en større drøm.
-Mit mål er, at det en dag kan føre til, at jeg står på en scene og formidler min historie, siger han til TV Lillebælt.
I dokumentaren fortæller Bønny Lillelund åbent om sine oplevelser med social angst, tanker om selvmord og kampen for at håndtere livets svære følelser. Han ønsker med dokumentaren at sætte fokus på tabubelagte emner og inspirere andre til at tale åbent om deres udfordringer.
-Det er mit første store skridt mod et liv uden angst, og jeg håber, at min historie kan hjælpe andre til også at dele deres sårbarhed, fortæller Bønny Lilleund i en pressemeddelelse.
Han planlægger samtidig at arbejde videre med sine drømme om teater og kunst, hvor han kan fortælle om livet på en ærlig og nærværende måde.
Dokumentaren kan ses på TV Lillebælt.
