Kolding Netavis

Kortvarig spærring ved motorvejsfrakørsel

Elo Christoffersen
Frakørsel 62 Kolding Ø spærres i sydgående retning mod Kolding. Foto: Vejdirektoratet.

Frakørsel 62 Kolding Ø på Sønderjyske Motorvej spærres i et begrænset tidspunkt. Det gælder to dage.

Kortvarig spærring ved motorvejsfrakørsel: Frakørsel 62 Kolding Ø i sydgående retning mod Kolding vil være spærret to aftener og nætter i perioden 18.-20. maj som led i udvidelsesarbejdet på E45/E20 Sønderjyske Motorvej.

Spærringen gælder:

Mandag 18. maj kl. 18.30 til tirsdag 19. maj kl. 06.00
Tirsdag 19. maj kl. 18.30 til onsdag 20. maj kl. 06.00

Trafikanter mod Kolding skal køre af ved Kolding Ø som normalt, men følge en omkørsel via Højvangen og rundkørslen ved Vejlevej, hvorefter de kan fortsætte ad Fynsvej mod Kolding Øst.

Frakørslen kan stadig benyttes som normalt mod Vejle og Billund. Vejdirektoratet opfordrer til at følge skiltene og tage højde for ekstra rejsetid i perioderne.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel