Kolding Netavis

Indbrud i hus: Politiet hører gerne fra vidner

Elo Christoffersen

Politiet har ingen spor efter gerningsmanden.

Et hus på Seest Bakke i Seest har været udsat for indbrud.

Et vindue til soveværelset er blevet brudt op og herefter er tyven kommet ind i huset og har været hele huset igennem, oplyser vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Lars Grønlund, til Kolding Netavis.

Politiet har ingen spor efter gerningsmanden og hører derfor gerne fra eventuelle vidner.

Indbruddet er sket mellem onsdag klokken 10 og søndag klokken 13.20.

Politiet kan kontaktes på 114.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel