Kolding Netavis

Ild i industribygning på havnen

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Fredag aften var der melding om brand i en bygning på Kolding Havn.

Trekantbrand måtte fredag aften, kort efter klokken 21, rykke ud til brand i en industribygning i Sdr. Havnegade på Kolding Havn:

-Der var ingen synlige flammer, men det viste sig, at der havde været røgudvikling fra en centralstøvsuger, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Torben Møller, til Kolding Netavis.

En person blev i en ambulance tilset af en læge – et tjek for røgforgiftning.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel