Kolding Netavis

Fuld 36-årig kvindelig vanvidsbilist banker ind i el-stander

Elo Christoffersen

Kvinden havde en promille på over 2.

Der skete natten til torsdag et solouheld på Sdr. Ringvej i Kolding. Ved Punkt1 bankede kvinden ind i en el-stander ved fortovet, skriver jv.dk.

En politipatrulje blev sendt til stedet og et tjek af kvinden viste, at hun var spirituspåvirket. faktisk blæste hun alkometeret op over 2. Og så træder paragraffen om vanvidsbilisme i kraft.

Bilen blev beslaglagt.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel