Kolding Netavis

DMI opgraderer fra risiko til varsel

Nu er det blevet til et decideret varsel. Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Lørdag var det her i Kolding-området en risikomelding. Nu er det opgraderet til et varsel.

DMI havde lørdag udsendt en risikomelding for Kolding og Omegn, der omhandlede risiko for stormende kuling med vindstød af stormstyrke. Det er nu opgraderet til et decideret varsel. Varlset gælder søndag fra klokken 09 til midnat.

DMI skriver, at stormstyrke medfører, at tagsten blæser ned, store grene knækker, træer kan vælte og spærre tog- og vejstrækninger. Broer kan blive lukket for trafik.

Grafik: DMI.
Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel