Kolding Netavis

Bilist ramte brændstoftank på lastbil

Elo Christoffersen

En bilist ramte uheldigvis lastbilens brændstoftank. Det gav kø på motorvejen ved Kolding.

Der skete mandag eftermiddag et færdselsuheld på den sønderjyske motorvej mellem Kolding V og Bramdrupdam, skriver TV Syd.

En bilist ramt under en overhaling brændstoftanken på en lastbil. Derfor lå der diesel på kørebanen.

Uheldet gav kø på motorvejen, hvor der på et tidspunkt var op til 10 minutters forlænget rejsetid. Højre spor var spærret under oprydningsarbejdet, der var afsluttet klokken 18.30.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel