Kolding Netavis

Bilist påkører cyklist bagfra

Elo Christoffersen

Der skete heldigvis ingen alvorlig personskade.

En mandlig bilist, der lørdag eftermiddag ved 17.15-tiden kom kørende ad Birkemosevej, blev blændet af solen.

– Bilisten påkører en cyklist bagfra. Cyklisten kom lettere tilskade og blev behandlet på stedet, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Mads Flansmose, til Kolding Netavis.

Cyklisten var også en mand. Politiet har ikke oplyst alderen på de to mænd. Men de er fra Kolding-området.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel