Manden blev sigtet for spirituskørsel.
Spirituspåvirket bilist stoppet i Kolding: En 36-årig mand fra Kolding blev klokken 04.20 natten til søndag stoppet i sin bil i Sydbanegade i Kolding. Det fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Mathias Møller.
Det viste sig, at manden havde en promille over de tilladte 0,5. Han blev derfor sigtet for spirituskørsel og taget med en tur på Kolding Sygehus. Her blev der udtaget en blodprøve, som skal fastslå den nøjagtige promille.

