Kolding Netavis

Spirituspåvirket bilist kørte i elboks

Elo Christoffersen
Foto: Rigspolitiet (Arkivfoto)

Det viste sig, at der var tale om en spirituspåvirket bilist, oplyser politiet.

Spirituspåvirket bilist: En 19-årig mand fra Vamdrup kørte lørdag morgen klokken 05.16 galt på Bredevej i Seest.

Manden endte med, at ramme en elboks ved vejen.

Politiet kom til stedet og en test af den unge mand viste, at han var spirituspåvirket. Han blev derfor taget med, så der kunne tages en blodprøve, der skal vise den nøjagtige promille.

Manden er derfor nu sigtet for spirituskørsel, oplyser Sydøstjyllands Politi.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel