Kolding Netavis

Samarbejde med mening

Elo Christoffersen

Læserbrev af Tobias Jørgensen (V), medlem af Teknik- og Klimaudvalget, Kolstrup Bygade 4, 6070 Christiansfeld.

På Slusebakken i Hejlsminde, vil beboerne gerne undgå de forbifarende fodgængere, der vælger den mere sikre vej tæt forbi deres ejendomme,fremfor at gå langs den meget befærdede vej Hejlsmindebakken.

Derfor har kommunen sammen med lodsejer nu sørget for, at der til alles bedste, bliver etableret et fortov langs Hejlsmindebakken, og en del af Slusebakken bliver nedlagt som offentlig vej, så borgerne på vejen kan nyde privatlivets fred, også i godt vejr.

Se det er godt samarbejde mellem borgerne, forvaltningen, og hele Teknik- og Klimaudvalget.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *