Kolding Netavis

Mange varmede sig ved suppevognen fra Mou

Elo Christoffersen
Der blev serveret suppe ved Mous suppevogn, der lørdag var forbi Hejlsminde. Foto: BlumePress.

Lørdag kunne man få varmen ved Mous suppevogn, der var forbi Hejlsminde.

Vinterbaderne i Hejlsminde havde lørdag hyret Mous suppevogn. Den holdt parkeret på sydsiden af Hejlsminde Havn.

Alle interesserede var velkomne og byens borgere tog da også mod tilbuddet. Mous suppevogn var nemlig vel besøgt og der blev smagt på suppen, der var gratis.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel