Kolding Netavis

Brand i rækkehus: Ældre kvinde sendt på sygehuset

Elo Christoffersen

Der udbrød brand i et rækkehus.

Lørdag eftermiddag udbrød der brand i et rækkehus på Skovvænget i Kolding.

Husets beboer – en ældre kvinde – blev med ambulance kørt til Kolding Sygehus til observation for røgforgiftning. Det oplyste Trekantbrands indsatsleder på brandstedet til Kolding Netavis.

Rækkehuset fik også store skader ved branden.

Brandårsagen er endnu ukendt.

Se billederne nedenunder…

{youtube}1qBBSv9IGL0{/youtube}

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel