Kolding Netavis

Bil stod i flammer på motorvejen

Elo Christoffersen

En bil stod fredag aften i flammer på motorvejen.

En bil i nødsporet ved rasteplads Hylkedal – i sydgående retning – stod fredag aften ved 20.45-tiden i flammer på den sønderjyske motorvej ved Kolding.

Trekantbrand station Kolding fik slukket ilden, der gav en del røgudvikling fra bilen.

Årsagen til bilbranden er endnu ukendt.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *