Statsminister Mette Frederiksen (S) besøgte fredag aften Kolding og Den Engelske Pub.
Statsministeren besøgte Kolding: Fredag aften fangede statsminister Mette Frederiksens ankomst på Den Engelske Pub i Kolding manges opmærksomhed, da hun trådte ind sammen med folketingskandidat Christian Rabjerg Madsen. Både byrådsmedlemmer og partifolk var samlet til en hyggelig aften, hvor valgkampen midlertidigt blev lagt på hylden.
Der blev rig lejlighed til at skåle og tage billeder med både Christian Rabjerg Madsen og Mette Frederiksen, som mange af de fremmødte benyttede sig af.
-Det er dejligt at møde vælgerne under mere afslappede omstændigheder. Når politikken fylder så meget i disse dage, er det rart at sænke skuldrene og samle sig om noget andet, siger Christian Rabjerg Madsen i en pressemeddelelse og tilføjer:
-Jeg kommer ofte på Den Engelske Pub og ville vise statsministeren, hvor jeg har slået mine folder her i Kolding.
Besøget skabte stemning og samvær og gav et pusterum i den intense valgkamp.

