Det gav kø på Sønderjyske Motorvej ved Kolding efter et sammenstød mellem to biler.
Fredag aften opstod der trafikale problemer på Sønderjyske Motorvej, da to biler kørte sammen. Uheldet skete klokken 21.42, oplyser Jesper Knudsen, vagtchef hos Sydøstjyllands Politi.
Ifølge politiet opstod sammenstødet, da den forreste bil pludselig bremsede op, og føreren af bilen bagved ikke nåede at reagere i tide.
-Den ene bil bremser op, og den bagvedkørende når ikke at reagere, så de kører ind i hinanden. Det skabte naturligvis kø på motorvejen, fortæller Jesper Knudsen.
De to bilister, der var involveret, var en 28-årig mand fra Tyskland og en 44-årig mand fra Fredericia-området. Ingen af parterne kom til alvorlig skade ved uheldet.

