Kolding Netavis

Olie spildt på vejen

Elo Christoffersen

Brandvæsnet fik ryddet op.

Søndag eftermiddag ved 15.45-tiden blev Trekantbrand, station Kolding, kaldt til en mindre forurening på Gelballevej i Gelballe ved Lunderskov. Der var spildt olie i krydset ved Vranderupvej/Gelballevej og mod Lunderskov.

Brandmandskabet måtte have “kattegruset” frem, så olie kunne blive absorberet.

Foto: H.E. Haulrich.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *