Kolding Netavis

Motorvej spærret efter uheld

Elo Christoffersen
Foto: presse-fotos.dk (Arkivfoto)

E20 Sønderjyske Motorvej er spærret på grund af uheld, oplyser Vejdirektoratet.

E20 Sønderjyske Motorvej er spærret i retning mod Kolding mellem MVX Kolding og Kolding Ø (<62>) på grund af et uheld. Vejen forventes først at genåbne først på aftenen, oplyser Vejdirektoratet.

Der er kødannelser på strækningen, og trafikken forventes først at blive normaliseret i løbet af aftenen. Trafikanter opfordres til at udvise forsigtighed og planlægge ekstra tid til rejsen.

OPDATERING

E20 Sønderjyske Motorvej er nu genåbnet efter uheld. Der er stadig kødannelser på strækningen, og Vejdirektoratet forventer først normal trafik senere på aftenen…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel