Manden kørte bil, trods det han ikke havde et gyldigt kørekort. Det er han blevet sigtet for.
Mand fra Vamdrup kørte bil uden et gyldigt kørekort: Lørdag aften klokken 20.08 blev en bilist standset på Sdr. Tingvej i Rødding, fordi han kørte bil uden et gyldigt kørekort.
Bag rattet sad en 33-årig mand fra Vamdrup, skriver netavisen migogvejen.
-Han kørte bil, selvom han ikke har kørekort, fortæller politiets vagtchef til netavisen.
Manden blev sigtet for overtrædelsen.

