Kolding Netavis

Ild i lejlighed

Elo Christoffersen
Foto: JH.

Tidligt onsdag morgen brændte det i en lelighed i Kolding.

Brandvæsnet måtte onsdag morgen ved 05.30-tiden rykke ud til en melding om brand i en lejlighed.

-Det brændte i en stuelejlighed på Haderslevvej i Kolding. Vi fik de øvrige beboere ud. En person blev tilset for risiko for røgforgiftning, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Halfdan Kramer, til Kolding Netavis, kort før klokken 06.

Branden er slukket. Brandårsagen er endnu ukendt.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel