Søndag formiddag blev vinderne i de tre kategorier fundet.
Weekendens DM i undervandsfoto sluttede søndag formiddag, hvor vinderne blev kåret i de tre kategorier: close-up, vidvinkel og tema. Temaet var det nye stenrev i Lillebælt. Det skete ved Gl. Ålbo Camping.
Vinderen i vidvinkel blev Poul Erik Rasmussen. Nummer to blev Mick Friis, mens Gry Sahl Hansen blev nummer tre.
I kategorien macro løb Klaus Kevin Kristensen med førstepladsen. Poul Erik Rasmussen blev nummer to og René Bruno Nielsen løb med tredjepladsen.
Og i kategorien tema, der omhandlede den nye stenrev i Lillebælt, vandt Poul Erik Rasmussen. Nummer to blev Klaus Kevin Kristensen, mens tredjepladsen gik til René Bruno Nielsen.
Den samlede vinder og dermed danmarksmesteren blev Poul Erik Rasmussen.
Der var 25 fotografer til DM i undervandsfoto ved Gl. Ålbo Camping. Danmarksmesterskabet i undervandsfoto afholdes hvert år af Foto- og Videoudvalget under Dansk Sportsdykkerforbund.










