Helbredelse og personlig frihed er på programmet, når Kirkeibyen inviterer på “En aften med personlig frihed” torsdag den 15. maj klokken 19 i Samværket i Kolding.
Fornylig besøgte statsminister Mette Frederiksen en kirke og stillede ifølge Kristeligt Dagblad spørgsmålet ”Hvordan kan vi være en både åndelig og fysisk ramme for det, danskerne gennemgår?”
Hun hentyder til det trusselsbillede, som Danmark og den enkelte dansker har gennemgået især siden starten af 2025. Den opfordring har man taget op i Kirkeibyen i Kolding.
-Vi oplever en hård tid med meget usikkerhed, og her er kirken og troen på Jesus en del af løsningen, fortæller Michael Bobjerg i en pressemeddelelse.
Han leder arbejdsgrenen ”Kraftværket”, som står for aftenen.
På den gratis aften vil man kunne høre tre stærke personlige beretninger om, hvordan stress, sygdomsangst og depression måtte vige pladsen, da Gud kom på banen.
-Og så er der tilbud om bøn for din situation, om det er en psykisk eller fysisk udfordring, du står med, siger Michael Bobjerg, der oplyser, at der også vil blive informeret om muligheden for at komme i et gratis konsultationsforløb med henblik på større personlig frihed.

