Kolding Netavis

Brandstationen holder åbent hus

Elo Christoffersen
Børnene kan sprøjte med vand, når der er åbent hus på brandstationen i Lunderskov. Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Åbent hus på brandstationen i Lunderskov i næste måned.

Brandstationen holder åbent hus: Brandstationen på Metalvej 2 i Lunderskov inviterer til åbent hus lørdag den 16. maj fra klokken 10 til 14.

Her kan børn og voksne prøve at sprøjte med vand, gå en røgdykkerbane og se brandbiler samt redningskøretøjer fra Beredskabsstyrelsen. Der vil også være mulighed for at møde den populære maskot, Leo Løvehjerte.

Kom og få en spændende dag med masser af oplevelser på brandstationen.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel