Kolding Netavis

Tak for hvert eneste kryds

Elo Christoffersen
Karina Adsbøl (DD). Foto: Marie Hald (Arkivfoto)

Læserbrev af Karina Adsbøl (DD), Seest/folketingsmedlem, medlem af Præsidiet, udvalget for forretningsordenen, familie- og børneordfører.

Valget er overstået, og jeg vil gerne sige tusind tak for hvert eneste kryds.

Jeg nåede lige at melde mig på banen inden valgudskrivelsen, og tanken strejfede mig også undervejs, om man mon nåede at få plakaterne ned igen, før et eventuelt omvalg kunne komme på tale.

Det ser nu ud til, at der venter en svær kabale med at få dannet en ny regering. Men uanset hvordan den kommer til at se ud, vil jeg gøre mit for at arbejde for et endnu bedre Danmark.

Der er nok at tage fat på – og jeg ser frem til samarbejdet i den kommende tid. Har du som virksomhed forslag til, hvordan vi kan skabe mindre bureaukrati og bedre rammer, eller ønsker du et besøg for at fremlægge udfordringer og komme med løsningsforslag, så er jeg som udgangspunkt i Syd- og Sønderjylland om mandagen.

Endnu en gang tusind tak for opbakningen.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel