Kolding Netavis

Røde Kors Vamdrup deltog i konference

Elo Christoffersen
På billedet ses Anders Ladekarl (generalsekretær )Anni Aarestrup, Jette Christensen,Sonja Christensen (Røde Kors Vamdrup)Jette Runchel (præsident). Foto: Røde Kors/Facebook.

Over 200 deltog i konference om foreningsdemokrati i Røde Kors.

Røde Kors Vamdrup deltog i konference: Lørdag blev der afholdt konference i Nyborg med over 200 deltagere fra hele landet – heriblandt afdelingen i Vamdrup. Fokus var på foreningsdemokrati og medlemskab.

I år fylder Røde Kors 150 år. I forbindelse med jubilæet vil der blive arrangeret forskellige events. Her i området finder arrangementet sted den 29. august.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel