Over 200 deltog i konference om foreningsdemokrati i Røde Kors.
Røde Kors Vamdrup deltog i konference: Lørdag blev der afholdt konference i Nyborg med over 200 deltagere fra hele landet – heriblandt afdelingen i Vamdrup. Fokus var på foreningsdemokrati og medlemskab.
I år fylder Røde Kors 150 år. I forbindelse med jubilæet vil der blive arrangeret forskellige events. Her i området finder arrangementet sted den 29. august.

