Kolding Netavis

Overholdt ikke vigepligten

Elo Christoffersen
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Ingen kom noget til ved uheldet.

En ambulance blev tirsdag ved 12.15-tiden sendt til et sammenstød, skriver netavisen migogvejen.

Politiet rapporterer, at to biler var involveret i uheldet i krydset Rojbølvej/Lauenborgvej i Øster Lindet. En bil, ført af en 56-årig mand fra lokalområdet, kørte ud for ubetinget vigepligt, hvilket resulterede i, at en 31-årig mand fra Lunderskov ikke kunne undgå at køre ind i siden på den 56-årige mand.

Heldigvis slap begge bilister uskadte fra uheldet.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel