Kolding Netavis

Motorvejen genåbnet efter uheld

Elo Christoffersen

Nu er motorvejen genåbnet.

Uheldet lørdag aften på motorvejen mellem Hylkedal Rasteplads og Kolding V, hvor tre biler og en ambulance var impliceret, er nu overstået, skriver Ekstra Bladet.

Motorvejsstrækningen er nu genåbnet.

Det er endnu uvist, hvorfor uheldet skete og om ambulancen kørte med udrykning.

Ingen personer kom noget til, fortæller vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, Torben Wind, til Ekstra Bladet.

Uheldet skabte stor kø. I følge Ritzau var der ved 20-tiden to kilometer kø. Trafikken blev ledt af ved Kolding S. Men nu kan trafikanterne atter forblive på motorvejen.

{youtube}hMn9k0ISAtg{/youtube}

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel