Læserbrev af Mette Voss, Kolding/pædagog.
Kære Byrådspolitikere.
Et medlem af byrådet valgte i en snak på gågaden, at fremstille mine tidligere læserbreve som brok.
Det var her meget tydeligt, at hensigten med disse læserbreve ikke var blevet forstået. For læserbrevene er skrevet på baggrund af faglig viden og fakta og hvordan det kan blive til brok forstår jeg ikke.
Hensigten med mine læserbreve har netop været at holde jer som politikere op på viden, supplere med fakta fra gulvet og dermed forsat holde jer skarpe på, hvad der er brug for på daginstitutionsområdet og hvad man som almindelig borger tænker. Det håber jeg forsat flertallet af jer er med på.

