Kolding Netavis

Kolding hjælper dyr i nød

Elo Christoffersen

Kolding er fyldt med omsorgsfulde dyrevenner. Det viser den store opbakning, som Maxi Zoo i Kolding har oplevet i forbindelse med dette års velgørende Valentinsgåtur.

Her kunne byens dyreelskere støtte Dyrenes Beskyttelse ved at lufte familiens hund på en dejlig gåtur.

Kolding var én af de byer, hvor der blev samlet penge ind. Det blev til i alt 1.250 kroner, der går direkte til de svigtede hunde på landets internater.

25 deltog i den gode sags tjeneste.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel