Kolding Netavis

Ild i mejetærsker

Elo Christoffersen
Mejetærskeren stod ikke til at redde. Privatfoto.

Røgen drev ind over motorvejen.

Der gik ild i en mejetærsker fredag ved 15.50-tiden. Det skete på en mark på Bramdrup Vestergade nær Bramdrup, nordvest for Haderslev.

Røgen drev ind over motorvejen i sydgåede retning.

Brand & Redning Sønderjylland fik kontrol over branden og den blev slukket.

Mejetærskeren stod ikke til at redde. Den udbrændte.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel