Kolding Netavis

Ild i bremserne på passagertog

Elo Christoffersen

Togtrafikken var søndag indstillet i over en time. Der gik nemlig ild i bremserne.

Trekantbrand måtte søndag en tur til Kolding banegård. Der var nemlig gået ild i bremserne på et passagertog. Det skete ved 12.15-tiden.

Togtrafikken blev indstillet, mens brandvæsnet fik slukket ilden.

I følge Banedanmark blev togtrafikken genoptaget ved 14-tiden.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel