Læserbrev af Karina Adsbøl (DD), Seest/folketingsmedlem.
Regeringen under Mette Frederiksen har haft magten – og mulighederne. Men resultaterne halter.
- Børn og unge mistrives fortsat, og ventetiderne i psykiatrien er alt for lange.
- Mennesker med handicap må klage for at få den hjælp, de har ret til.
- Virksomheder presses af flere byrder og afgifter.
- Landdistrikterne dækkes af jernmarker og højspændingsmaster, mens lokale skoler lukker.
Og store bededag blev fjernet som en tyv om natten – trods massiv modstand og store demonstrationer.
Det skal gøres bedre.
- Vi skal have rettidig hjælp til sårbare børn.
- Retssikkerhed – ikke klagekampe.
- Ordentlige vilkår for erhvervslivet.
- Balance mellem land og by.
- Respekt for vores traditioner.
Dette folketingsvalg er et vigtigt valg. Vil vi have mere af det samme – eller vil vi have forbedringer?

