Kolding Netavis

Hvad har regeringen egentlig forbedret?

Elo Christoffersen
Karina Adsbøl (DD). Foto: Marie Hald (Arkivfoto)

Læserbrev af Karina Adsbøl (DD), Seest/folketingsmedlem.

Regeringen under Mette Frederiksen har haft magten – og mulighederne. Men resultaterne halter.

  • Børn og unge mistrives fortsat, og ventetiderne i psykiatrien er alt for lange.
  • Mennesker med handicap må klage for at få den hjælp, de har ret til.
  • Virksomheder presses af flere byrder og afgifter.
  • Landdistrikterne dækkes af jernmarker og højspændingsmaster, mens lokale skoler lukker.

Og store bededag blev fjernet som en tyv om natten – trods massiv modstand og store demonstrationer.

Det skal gøres bedre.

  • Vi skal have rettidig hjælp til sårbare børn.
  • Retssikkerhed – ikke klagekampe.
  • Ordentlige vilkår for erhvervslivet.
  • Balance mellem land og by.
  • Respekt for vores traditioner.

Dette folketingsvalg er et vigtigt valg. Vil vi have mere af det samme – eller vil vi have forbedringer?

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel