85 studenter fejrer 50 år med huen på Kolding Gymnasium.
Fejrer 70 år med studenterhuen: For 50 år siden dimitterede de første studenter fra Kolding Gymnasium på den nye adresse på Skovvangen. Frem til 1975 lå gymnasiet på Nicolai Plads i centrum af Kolding.
Torsdag den 25. juni vender 85 af disse studenter tilbage til skolen for at fejre jubilæet, skriver TV Syd. Dengang i 1976 var der 194 stx-studenter og 71 hf-elever i den første dimission på Skovvangen.
Fejringen finder sted samtidig med, at årets nuværende afgangselever får huen. Det bliver en særlig dag, hvor fortid og nutid mødes på Kolding Gymnasium.

