Kolding Netavis

Brug for en vandcykel? Cykelsti oversvømmet

Elo Christoffersen

Dele af cykelstien er oversvømmet.

Der kan måske godt være brug for en vandcykel, hvis du skal cykle mellem Vonsild og Taps. Dele af cykelstien står nemlig under vand. Det gælder blandt andet strækningen lige syd for Vonsild.

Det er dog ikke cykelstien, der er oversvømmet. Det er også flere marker, hvor der står store søer efterhånden.

Se videoen nedenunder…

{youtube}uoLvBOEZ7eE{/youtube}

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *