Nu er den tidligere ældre model sat på pension.
Brandvæsnet har fået nyt køretøj: Brandstationen i Lunderskov har fået et nyt køretøj. Det handler om en mandskabsvogn. Den skal bruges i udrykningens tjeneste i tilfælde, hvor der er brug for flere brandfolk, end der er plads til i brandbilerne.
Med det nye køretøj, som er en VW Volkswagen, består stationens kørende materiel yderligere af en automobilsprøjte og en vandtankvogn. Begge af nyere dato.
Den nye mandskabsvogn har afløst en tidlige ældre model, som nu er sat på pension.

