Kolding Netavis

Badevandet er i orden igen

Elo Christoffersen

Nu kan du roligt tage en dukkert ved alle Koldings strande.

Der er godt nyt til strandløver og badenymfer. Det er igen sikkert at bade ved Rebæk Strand og Stenderup Hage Strand, oplyser Kolding Kommune i en pressemeddelelse.

Mandag frarådede Kolding Kommune borgerne at gå i vandet ved de to strande, da der var fundet for mange E. coli-bakterier i badevandet.

Nu har kommunen fået svar på nye prøver fra de to strande, og heldigvis lever vandet igen op til kravene for godt badevand.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel