Kolding Netavis

Uheld på motorvejen

Elo Christoffersen

Det ene spor er lige nu spærret.

En bilist er kørt galt på motorvejen mellem Christiansfeld og Vonsild.

Højre spor er spærret og oprydningsarbejdet forventes tidligst afsluttet søndag klokken 21.50.

Se billederne nedenunder…

OPDATERING

Vejdirektoratet oplyser, at der nu er ryddet op og højre vognbane er genåbnet.

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel
Ingen kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *