Kolding Netavis

Sejrsstimen fortsætter

Elo Christoffersen

Lørdag eftermiddag tog KoldingQ mod FC Thy-ThistedQ.

Sejrsstimen fortsætter for kvindeligaholdet hos KoldingQ i slutspillet. Lørdag eftermiddag tog holdet mod FC Thy-ThistedQ på Fynske Bank Arena. Og det blev til en 4-1 sejr.

Målscorer

12′ 0-1: Beate Marcussen
37′ 1-1: Cecilie Fløe
46′ 2-1: Cecilie Fløe
55′ 3-1: Signe Baattrup
77′ 4-1: Sofie Hornemann

Dagens KoldingQ’er blev Louise Eriksen.

Næste kamp er den 13. maj på udebane mod Brøndby IF.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel