Kolding Netavis

KoldingQ tabte første hjemmekamp

Elo Christoffersen

Det blev til et nederlag.

Lørdag spillede KoldingQ deres første hjemmekamp på KoldingQs stadion, Fynske Bank Arena, hvor de tog imod FC Nordsjælland i Kvindeligaen.

KoldingQ tabte 0-2 til FC Nordsjælland efter 0-1 ved pausen.

Et tordenvejr kom under kampen ind over Kolding og kampen var derfor afbrudt kortvarigt.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel