KIF Kolding tabte 30-39 til Aalborg Håndbold i pokalturneringen.
KIF Kolding ude af pokalturneringen: KIF Kolding viste onsdag aften, at de til tider kan bide skeer med topholdene i herrernes håndboldliga.
Onsdag aften var de 1/8-finale i pokalturneringen. Aalborg Håndbold fra håndboldligaen var på besøg i Sydbank Arena i Kolding.
Og KIF Kolding fik en fremragende start på kampen. Hjemmeholdet var nemlig foran indtil stillingen 11-11, hvor Aalborg Håndbold kom foran. KIF Kolding holdt trit med Aalborg og kunne gå til pause – bagud med 18-19.
I anden halvleg trak Aalborg Håndbold dog mere og mere fra KIF Kolding. Her var der ingen tvivl om udfaldet. KIF Kolding tabte pokalkampen 30-39 til Aalborg Håndbold. Kolding er dermed ude af pokalturneringen.
Der var 3.128 tilskuere i Sydbank Arena.
Se billederne øverst i artiklen…


















