Populært VM i firmafodbold fyldte Coryhex Park i Vonsild med spilleglæde og sommerstemning.
Flot sommervejr skabte perfekte rammer til VM i firmafodbold: Fredag aften blev VM i firmafodbold traditionen tro afholdt i Vonsild. Rammerne var helt perfekte med perfekt sommervejr og temperaturer op mod 25 grader. Spillere og tilskuere nød de mange spændende kampe. Og efter klokken 21 blev vinderne fejret ved en præmieoverrækkelse.
31 firmahold mødtes på Coryhex Park til fodbold, musik og hygge. Turneringen har kørt i sin nuværende form siden 2007 og er blevet en fast tradition for mange virksomheder.
Ud over flere tilbagevendende hold deltog i år også nye firmaer som Beierholm, Bygma Haderslev, Specialcenteret Marielundskoven, AL Sydbank, Loxam A/S og Bjarne Nielsen Esbjerg. Med 65 kampe og omkring 310 spillere blev banerne, omklædningsrum og parkeringspladser flittigt brugt.
VM i firmafodbold er arrangeret af Vonsild Fodbold Klub i samarbejde med hovedsponsoren AL Sydbank og lokale sponsorer.
Se billederne øverst i artiklen…


































