Kolding Netavis

Brandvæsnet ryddede op efter færdselsuheld

Elo Christoffersen

Kostene kom i brug fredag.

Trekantbrand blev fredag ved 11.40-tiden kaldt til Vejlevej i Kolding. Der var sket et færdselsuheld cirka ud for Wash World og brandvæsnet skulle rydde op efter uheldet.

Og brandfolkene brugte koste til at feje op i forbindelse med oprydningen.

Der skulle ikke være sket nogen personskade ved uheldet. De nærmere deltaljer kendes ikke, da Sydøstjyllands Politi sent fredag eftermiddag ikke kunne fortælle nærmere om uheldet.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel