Kolding Netavis

3Butikken i Kolding Storcenter genåbner med nyt fokus

Elo Christoffersen
Af Elo Christoffersen
3Butikkerne – herunder butikken i Kolding Storcenter er nu klædt på til at servicere erhvervskunder i endnu højere grad end tidligere. Pressefoto.

Under vinterens corona-nedlukning har teleselskabet 3’s butikker brugt tiden på oprustning. Og når 3Butikken i Kolding Storcenter og resten af landets storcentre åbner i dag, er målet klart: Fremover skal alle 3Butikker landet over være lokale samlingspunkter for inspiration og rådgivning – ikke kun for privatkunder, men også erhverv.

I dag genåbner Kolding Storcenter og resten af storcentrene landet over, og dermed kan de sidste 3Butikker nu endelig også slå dørene op og byde kunderne velkomne – og det gælder både privat- og erhvervskunder.

Under vinterens corona-nedlukning har 3 nemlig brugt tiden på at forberede sig, så 3Butikkerne fremover er klædt på til at servicere erhvervskunder i endnu højere grad end tidligere.

– Vi oplever ofte, at kunderne besøger en butik i privat regi den ene dag, og i arbejdsøjemed den næste. Det gælder både de mindre erhvervsdrivende i lokalområdet og større virksomheder, hvor medarbejderne eller den telefoniansvarlige indimellem foretrækker at kigge forbi, hvis de har brug for assistance. Rigtig mange forskellige mennesker har deres naturlige gang i vores butikker, og vi skal selvfølgelig kunne hjælpe og rådgive dem alle sammen, siger Lasse Schneider, Head of Retail hos 3, i en pressemeddelelse.

Medarbejder skal styre erhvervssalget

3 har under nedlukningen ansat en medarbejder til at drive erhvervssalget fra butikkerne ved bl.a. at uddanne og træne medarbejderne i 3Business’ løsninger og optimere interne systemer og processer.

3Business får også fremover en mere tydelig plads i butikkerne, der vil kunne benyttes som showroom for erhvervsdivisionens account managers.

Dermed forventer 3, at butikkerne fremover skal blive et samlingspunkt for inspiration og rådgivning for det lokale forretningsliv.

-Muligheden for personlig kontakt og betjening er lige så vigtig for erhvervskunder, som den er for privatkunder. Derfor er 3Butikkerne et rigtig godt supplement til vores account managers, selvbetjeningsplatforme og de rådgivere, der kan nås på telefonen og mail. Vi har et defineret mål om, at det skal være nemt og enkelt at være kunde hos os, så derfor skal vi være til stede, der hvor kunderne er – og de er altså også i butikkerne. Det ved vi, for vi har allerede set en markant effekt af indsatsen i de strøgbutikker, der åbnede tidligere på foråret, siger Sigurd Leth, direktør for 3Business.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Så får du nyheder direkte i din indbakke.

Vi spammer ikke!

Tagget med:
Del denne artikel
Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *