Kolding Netavis

Ups: Bilist kørte i “busslusen”

Elo Christoffersen

En bilist endte i eftermiddags i en bussluse i midtbyen i Kolding.

Det sker af og til, at bilister kører ud i en bussluse. Når det sker, kommer de ikke videre uden hjælp fra autohjælp, da bilen hænger fast i sådan en bussluse.

Det var også tilfældet mandag eftermiddag, da en mand i en Peugeot 406 kørte i busslusen i Mazantigade i Kolding.

En patrulje fra Sydøstjyllands Politi kom til stedet og noterede tilsyneladende manden.

Kolding Netavis har forgæves forsøgt, at få en kommentar fra vagtchefen hos Sydøstjyllands Politi.

Se billederne nedenunder…

Registration Form

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

og modtog nyheder direkte i din indbakke.

Tagget med:
Del denne artikel